Fredag

0kommentarer

Idag är det sista lovdagen och den börjar gå mot sitt slut. Lovet har varit riktigt bra, har haft något att göra varje dag. Har hunnit med Kalmar två gånger, firat påsk, spa-night, mängder med filmer och massa massa onyttigt (men det är härligt!) och massamassa kompisar :) Men som med alla lov så har man inte hunnit med att träffa alla dem som man kanske egentligen också hade velat träffa, men tiden räcker helt enkelt inte till, utan det får bli till att träffa dem snart i alla fall :) 
Just nu sitter jag och väntar på att Tove ska komma in hit. Vi ska laga lite toast och sen pancakes :D Sen efter det ska vi träffa lina och dra oss ner till solhem och lyssna på lite musik :) Det blir nog en bra kväll. 
Innan idag har tovie och jag gympat loss framför tv:n till friskis och svettis, Haha. Ja, hjälp det var nog en syn det! Men det är härligt med lite träning, man blir liksom pigg i kroppen .. fast just nu är jag rätt trött men det går nog över när man får lite mat i magen ^^
huaaja.  Sitter för övrigt och lyssnar på Håkan Hellströms nyaa album. Var länge sen jag lyssnade på honom och hade tröttnat lite smått, trodde jag. Men han har nog allt en speciell plats i mitt hjärta iaf :) haha. 

nehe ni nu kom tove, så vi ska nog ta och laga lite mat trooor jag. Det ska bli goott med maaat (speciellt pannkakor :) ) 

ha det fiiiiiint! 
over and out 
/f. 



livet är inte rättvist ibland.. 
tänker på er.
och du vet, är det något så vet du att det bara är att ringa, jag finns alltid här <3 

Kommentera

Publiceras ej