ännu ett sent inlägg.

0kommentarer

Jahu ni, om vanligt ligger jag vaken allt för sent när det är skola imorgon. Men utav någon anledning vill jag inte sova, min kropp säger typ NEJ, sov inte! Ja jag vet då inte vad det är. Men jag lär väl somna sen i alla fall det är iaf så det brukar bli, haha. 
Helgen har för övrigt varit bra. I fredags blev det fest hos Lejla, muy trevligt. Josefine kom till mig innan och vi höll ihop hela kvällen. Andra besöket på Statoil kommer vi iaf sent glömma, HAHA. Näe, usch det var inte trevligt! xP 
Lördag blev till att sova länge (behövligt som vanligt) sen gjorde jag inte så mkt på dagen, slappis.nu, haha. Men vid fyra tiden åkte jag med mami och papi till blomstermåla för att gå på min käre kusin Kristofers 25 års kalajs. Det var trevligt att träffa alla, men jag måste erkänna att jag kände mig liite ensam bland ölandskusinerna (som inte jag är släkt med) och jag insåg då att jag saknade min Louise, väldigt mycket ! 
Efter kalajset åkte vi hemåt då gick jag över till grannen min och vi såg melodifestival + sjöng singstar natten lång :D Vi är ena riktiga talanger tove och jag måste jag säga ; ) 
Sen idag Söndag(klockan är ju 23.55 när jag skriver detta även om att det kommer  vara måndag när jag är klar ) så ringde JAG och väckte TOVE, haha. Det brukar annars vara tvärt om. Runt halv tolv cyklade vi ner till vattenpaalatset och la oss i cancermaskinen i 12 minuter, för min del var det sista solningen på länge. Eftersom att mina fläckar i ansiktet faktiskt är näst intill borta nu så då behöver jag ej fortsätta. Men tove hon har fått smak på det där, även att det är lite läskigt. Efter detta köpte vi oss varsin piggelin och cyklade hem. Sen blev det Geografi och idrottspluggande för min del. Plus att jag slog min saknade kusin en plingeling :) 
Ännu senare ikväll gick över gatan till Tove där också ericoo befann sig. De två cpade loss ordentligt! Sen kom även tedden och johan och vi kollade på tv. skojskoj. 
Det var min helg sammanfattat!

Måste också säga att jag läste jossanRs blogg om det där med att ha en annan blogg! Jag har tänkt exakt samma tanke väldigt länge. Därför tyckte jag det var lite skoj att du med kläckt den idén. Men jag har också tänkt att jag som är så dålig på att uppdatera denna bloggen, hur fasen ska jag hinna med en till. Fast det skulle vara härligt att riktigt få skriva av sig, på RIKTIGT utan att någon vet vem jag är. 
vi får se hur det blir med det. 

nehe ni nu ska jag försöka sova. 
ha det fint, sov så sött !

over and oouuut 
/ f. 


p.s. I en annan del av köping är bara för härligt! d.s. 

Kommentera

Publiceras ej