23.05

0kommentarer

Nu är det tisdag kväll eller snart är det väl natt men inte riktigt än. 
Idag har jag hunnit med mycket, skola, sen hem och slänga i mig mackor, dansade (skitskoj! och jag satte äntligen mina dubbelpiruetter :D ), hem och åt, följde med tove ner till vattenpalatset när hon solade som lite sällskap och efter det blev det slappande i soffan där jag kollade gossip girl och house :) Det har varit en bra dag idag. Provet kändes bra &idrotten är inskickad. Nu är det bara historian imorgon, turismen på torsdag sen svenskan på fredag, puh, men det är så småsmå saker att jag inte ska klaga!

Men jag måste bara säga att jag älskar att dansa och speciellt när det går bra! Piruetterna och jag kommer inte alltid överens, jag har en förmåga att börja tippa bakåt när jag snurrat sådär 1 och ett halv varv. Men idag då jäklar satte jag dem en efter en efter en efter en och efter en (!!) Fick till och med beröm ;) haha. Baksidan av det hela är ju att man blir riktigt snurrig i skallen och efter att ha snurrat x antal varv börjar man känna sig smått illamående, men det är sånt man får ta. Kombinationen som vi gör nu är grymt häftig! Massa höfter och knäppa rörelser. Haha, jag har riktiga problem med att "kasta" mig själv åt sidan och sen tillbaka, jag börjar bara skratta när jag ser mig själv i spegeln xD Jag ser inte klok ut! Men som sagt det får man öva på:) 


Imorgon har jag min fina sovmorgon till tjugo i tio, kanske inte så mkt att ropa hej för men det är alltid ngt. Italienska till att börja med och där skulle jag väl kanske bli intervjuad inför kulturveckan, haha xP Det får vi ju se hur det blir med det, jag är inte så haj på intervjuer :P haha. 
JahiJahå! 
Det får nog vara allt för idag för nu känns ögonlocken tunga, bäst att sova.
ha det fint!

over and out
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej