22.48

0kommentarer

SNART ska jag sova, måste bara skriva lite. 
Idag är det Joosefiiins födelsedag, som jag nämnde i gårdagens inlägg, men GRATTIS igen :) 
Imorgon är det två lektioner sen PÅSKLOV :D Då ska jag hem och laga blåbärspankakor till mami som är hemma och pluggar imorgon (: + att jag bakat blåbär & hallon muffins idag. Jag börjar bli en riktig hejjare på att baka. Men hur svårt är det egentligen att göra muffins liksom ? haha. 

Dagens bästa:
(f)-åh, jag har ju funderat på att bli jurist ..
(k)- VA? eller vad sa du att du sa ?!
(f)- öhm.. att jag funderat på att bli jurist .. (?)
(k)- haha...jahaa, oj jag tänkte väl.. tyckte du sa att du funderade på att bli nudist !!
(f&j)- HAHA (sen ja, fortsatte vi skratta åt det i hundra år)

Detta var en konversation mellan mig och karin+ josefin som satt och lyssnade . Där snackar vi om att höra fel, men tänk vad skoj det kan bli ;D 
Jag, nudist ? njae, skulle inte tro det.. inte riktigt min grej liksom. hahaa. huaja. det var dagens. 
Eller en sak till var väl när vi skulle sjunga för jossan som fyller 17 idag. Ja, där snackar vi inte direkt om att någon gjorde en ansträngning xD hahaa, kunde vi kanske ha tagit i lite mer ? huaha, men men sång fick hon ju iaf. 

sen tycker jag att josefine (rydhage) kan ta att bli frisk, hon saknas i skolan :) !

men det var allt för mig ! nu ska jag ta och sleepa lite. 
glöm inte bort att imorgon är det skärtorsdagen, se upp för påskakärringarna ;) 

over and out!
/f. 

Kommentera

Publiceras ej