onsdag

3kommentarer

Hellu, nu är det snart helg bara en dag kvar på jobbet, skönt! Sen är det långhelg med midsommarafton och massa trevligheter. Det blir i alla fall Borgholm på Fredag så får vi se hur det blir sen resterande helgen. En tur till Oskarshamn blir det nog på söndag iaf, hoppas jag iaf . 

Jobbet går finfint, halvsover lite då och då för jag har en vana att vara uppe lite länge på kvällarna, inte bra. Men det är ju bara mig själv jag kan skylla på för det så ^^ Dricker té hela dagen lång för det är sjukt kallt på våran avdelning, elementet strejkar eller ngt. 
Sen från och med imorgon tror jag det var så kommer alla behöva gå igenom såndär metalldetektorsak som de har på flyplatser ni vet? sen lägga väskan på ett sånt där band, haha.  Jag fick göra alkotest imorse också + en genomsökning så de sköter faktiskt sitt jobb och kollar alla, även de som inte ser misstänkta ut ;D haha. För jag antar som sagt att jag inte ser ut som en terrorist, fast vad vet jag ?  O_o

förvirrad är väl ett ord som beskriver mitt sinnestillstånd just nu.. Det är många tankar som trängs i skallen kan jag lova.. Åh, jag vet varken ut eller in på någon av dem. Skulle inte någon bara kunna berätta för mig hur jag ska göra? Det vorde väldigt bra, tycker jag ^^ 

Men nu sitter tonna och väntar på att jag ska skriva klart så att hon får läsa ;D Hoppas inte jag gör dig besviken ^^ 

jag ska nog dra mig in i duschen och sen sova ^^
ha det fint 

over and out
/ f

3 kommentarer

antonia

18 Jun 2008 22:06

lång väntan men absolut värt besväret

Stoffe

19 Jun 2008 11:39

JAg tycker du ser ut som en terrorist! :O

Emmy

24 Jun 2008 14:40

DU ÄR SNYGG!!!

Kommentera

Publiceras ej