JUNI

0kommentarer

Tiden går helt sjukt snabbt! Det är redan tredje Juni och det är då med andra ord bara exakt en månad kvar till min födelsedag :D Det är ganska exakt en vecka kvar i skolan, men bara en riktig skoldag kvar. Eftersom vi har friluftsdag på torsdag, lediga fredag, måndag blir väl betygsnack och tisdag vet jag inte vad vi gör xP Det känns iaf inte så illa .

Idag har jag kört min första kalmarrunda, och jag måste säga att jag är rätt nöjd. Missar gör väl alla ibland, men man måste ju göra dem för att kunna lära sig av dem, eller hur? Till min stora lättnad så fick jag Lotta som "körpartner", haha eller vad man nu ska kalla det, SKÖNT med någon man känner i alla fall. Tur att vi slapp han den där super mysko "gamla" killen med tuppkam, haha. Näe, usch nu var jag inte snäll, men jag kan lova er att han skrattade väldigt mysko ^^ Men jag tycker i alla fulla fall att Lotta och jag klarade oss bra idag, för att vara vår första kalmartur vill säga :) 

Helgen var super, tummen upp! Det var till att träffa massa folk och umgås, sola, lyssna på bra musik och gå en jäkla massa ^^ Det blev även en tur i supergungan i hamnen och ett pinsamt men väldigt skoj misslyckande (sara vet vad jag menar^^). Haha. Orkar tyvärr inte beskriva dagarna för då hade ni nog somnat om ni skulle läsa allt, därför sammanfattade jag det lite fint sådär. 

Igår tog jag och sara vårt första dopp! Huuuuuuh, vad kallt men ack så skönt att ha det gjort ^^ haha. 

ojoj, mysko inlägg såhär men det får ni som sagt ta. 

Nu ska jag läsa lite på historian, har vår sista redovisning imorgon, sen är det nästan lov på riktigt :D 

over and out 
/ f.  

Kommentera

Publiceras ej