skrivkramp

0kommentarer

Kan man ha skrivkramp utan att ha skrivit något ? För jag har försökt skriva ett blogginlägg nu i flera dagar men jag kommer liksom ingen vart. Det blir bara tjatigt och tråkigt, och det är inget skoj att läsa. hmm. 
Men jag ska göra mitt bästa att försöka komma på något bra, för nu är det på tiden att jag uppdaterar känner jag. 

Jag skulle nog aldrig kunna bli en av de mest aktiva, för jag är så otroligt dålig på att skriva blogg. Det blir max ett eller två inlägg i veckan. Men i och för sig är inte jag ledsen för det, inte något jag känner att jag behöver bli. Jag tänker också mycket på vilka som egentligen läser min blogg. Jag antar att det mest är de nära, för att se så att jag fortfarande lever ^^ Men vad vet jag? 

För tillfället går min hjärna på högvarv, det snurrar så mycket tankar där inne. Jag skulle behöva ha en minneskål som dumbledore har i harry potter ^^ Ja, men det hade varit så himla smidigt att kunna ta ut lite minnen och tankar ur skallen för ett tag. Jag har tillexempel väldigt svårt att somna om kvällarna eftersom att jag ligger och tänker på allt möjligt. Det kan bli lite jobbigt ibland, faktiskt. Men nu har jag ingen skål där jag kan förvara mina minnen, så jag får fortsätta tänka. Kanske försvinner dem, kanske inte, vem vet ? 
Har du inget att tänka på så kan jag dela med mig, om du vill så klart. Bara en tanke liksom. 

Midsommar är förbi och snart befinner vi oss i Juli. Helt sjukt. Tiden går fasen bara snabbare och snabbare. Någon har råkat trycka på snabbspolning, ackove. Fast det är kanske nu tiden ska gå snabbt? eller.. den kommer iaf saktas in förr eller senare. Ta slut helt, typ. Nej men guh, jag låter helt superdepp och det är jag inte. Lovar. 
Jag är bara trött och då kan det bli på detta viset. 
Jag har snart levt i hela 18 år, sjutton år och 356 dagar för att vara exakt. Vad har jag egentligen gjort? levt, andats, skrattat, bidragit till den globala uppvärmningen. . haha. Egentligen gör man en jäkla massa som man inte direkt kommer ihåg. Jag kommer ju inte ihåg vad jag gjorde när jag hade mitt första sommarlov. Visst kommer jag ihåg om någon berättar eller visar bilder, men inget jag kan liksom komma ihåg såhär på rak arm. Det är för att jag har haft så många sommarlov och då blir det lätt att blanda ihop att. Haahaa, ja det är inte lätt ^^

Augustana är grymt bra i alla fall. Det är min typ av feelgood musik  vilket behövs på en dag som denna. 
Det är faktiskt en sak som är säker. 

Som tillexempel att jag ska gå och göra något annat nu. Det är också säkert. 
Ha det fint ni !

over and out
/ f


Kommentera

Publiceras ej