en vecka kvar ..

0kommentarer

Hu, nu är det bara en vecka kvar till min födelsedag. Det känns himla skoj faktiskt måste jag säga, dels att kusinerna ifrån västkusten kommer hit vilka jag inte sett på år och dar känns det som och jag börjar sakna Louise very mucho. Sen då att man blir 18 betyder ju faktiskt rätt mkt, behöver inte beta frakt om man besäller ifrån HM:s nätbutik ;) Sen klart att inte behöva oroa sig för om man kommer in eller inte (när man är ute alltså xD ) + körkortet. Men det där jäkla körkortet lär ta tid, blir nog kanske någon gång i höst. Men det ska bli skoj det med. Sen är det nog massa annat men jag pallar inte skriva allt ;D

Igår var jag och hälsade på mina nyfunna vänner Anton, Tobbe och Crille i Oskarshamn/Döderhult.  Har aldrig varit i den delen av Ohamn innan så det var intressant, haha. Om man bortser ifrån det lite knasiga slutet så var det muy trevligt :) Vi såg filmen "the number 23", heeeelt störd men riiktigt bra. Gällde att man hade hjärnan med sig om vi säger så. Ni med tvångstankar ska kanske inte se filmen för då lär ni bli totalt messed up. Men annars är den klart sevärd vill jag säga. 

När pappa hade hämtat mig och vi var på väg hem så såg jag nog en av de vackraste solnedgångar jag någonsin sett. Det var helt sjukt vackert. Då tänkte jag på att det är helt stört hur vi är på väg att få allt det här vackra att försvinna. Det är då inte okej säger jag.  - en tanke bara - 

Nehe nu ska jag in i duschen och sen ska jag ta mig en långpromenad med musik i öronen, härligt!
Ha det finfint.

over and out 
/ f. 


Kommentera

Publiceras ej