onsdaag

0kommentarer

ojojoj, lovet bara flyger iväg.. vi är redan i mitten på Juli.. nästan bara en månad till skolan börjar igen..huh.
Nej, inte tänka på skola och arbetet nu när det är sommar och loooov :) 

Imorgon styr vi bilen mot Danmark, Helsingör :) Det ska bli lite mys med familjesemester, vi brukade alltid vara i Danmark på somrarna när simon och jag var mindre så det ska bli skoj. Fast i år blir det nog inget legoland, tyvärr ;) Det blir väl backen eller tivoli istället skulle jag tro. Besöka konstmuseum ska vi med göra, måste ju uppdatera mina konstkunskaper lite, haha. + shopping och annat skoj. 

Igår invaderade mamma och jag Ölands köpstad och efter det blev det bio, Mamma Mia :D Jag måste säga att SE FILMEN! man sitter med ett leende på läpparna under hela filmen, jag lovar dig du lär inte bli besviken. Eller iofs gillar du inte musikaler och ABBAS-musik ska du kanske låta bli att se den... men alla ni andra där ute, se den! 
Den är lätt sommarfilmen 2008. 
Sen igår på kvällen var Tove och Erico här ett tag, skoj som alltid =)
 Det blev en nattpromenad med erico och det slog mig då att han flyttar snart.. och jag kommer sakna honom ngt så otroligt ='/  MEN det är bara Växjö, eller hur ?



Nehe ni, nu ska jag styka lite kläder :) Sen blir det mat och sedan buss till oskarshamn :)
ha det tipptopp ! 

over and out 
/ f. 






Kommentera

Publiceras ej