måndag .

1kommentarer

shooho :) 
Nu är det sista dagen här i Danmark för imorgon styr vi bilen mot öresundsbron och malmö för att sedan komma hem till kära lilla mönsterås igen. Det ska bli skönt att komma hem för jag saknar mina fina vänner lite mycket :)
Jahu, vill ni veta vad jag har haft för mig sen sist? Äh, det får ni iaf vare sig ni vill eller inte ;) 
Ja, vi var ju då i Helsingör och sen då kollade in Hamlets finfina slott, eller fint vet jag kanske inte men fräsigt, haha.Det var mycket trevligt faktiskt förutom att det blåste så man höll på att flyga iväg, men solen sken och himlen var blå (iaf halva dagen).  Värsta blåsten var när vi var uppe på taket till slottet och kollade utsikten, då kom en sådan jäkla vind så jag nästan for iväg på riktigt :O. Sen när vi kom tillbaka ner till Helsingör så satte vi oss och åt (väldigt god) mat, men då började det ÖSREGNA, och vi satt ute..... men vi flyttade in oss under massa parasoll och sen filtar på det så det gick finfint!
Sen har vi gårdagen,
Då var vi först på Luisianna (konstmuseum) OCH VET NI VAD ?!?! Jag var i totalt upplösningstillstånd(igen) för på museumt hade de en utställning med PABLO PICASSO, YVES TANGYN och ANDY WARHOL + GIACOMETTI !!!!!! Jag höll på att tuppa av, förlåt, men jag läser trots allt kultur som inriktning i skolan x) Jag har stått bredvid skulpturen " walking man" så det så :D ojojoj, guh jag gick som på moln, haha. Jag är tönt jag vet, men det har jag ju sagt innan så. 
Sen efter den upplevelsen åke vi iväg till värsta mysiga hamnen och åt mat, sen vidare till hotellet för att byta om och sen å bussen mot Bakken. 
Bakken var riiiktigt skoj! Skrattade så jag höll på att kissa ner mig när simon och jag åkte spöktåget, som faktiskt var otäckt, men Simon låg ner i vagnen och skrek x) hahaha, ja guh den pojken är mörkrädd ;) Sen när mamma åkte med i berg--och-dalbanan och satt och pratade för sig själv typ, "åhnej", "hjälp, varför gjorde jag detta, varför"..ja jag skrattade så mycket så jag fick kramp i magen.  ojoj, näe men det var en riktigt skoj kväll måste jag allt säga :) 

Idag blir det bilande upp mot norra delen av själland för att kolla lite :) Så nu ska jag packa ihop lite saker och göra mig i ordning ^^ 
Ha det finfint :)

over and out
/f. 



visdoms ord ifrån den klokaste lilla björnen nalle puh:

"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. "

1 kommentarer

Josefin

21 Jul 2008 18:12

Nu måste jag ju bara kommentera din blogg. såg ju den fina kommentaren i min :).

Du har då allt fått in snitsen med att uppdatera nu tycker jag. Men att uttala sig själv som tönt, nja men i ditt fall går det bra, haha ;D Näe men vi måste ses någon dag nu. För du skulle komma hem imorgon va :p ? Kan väl höras i veckan :D Hej dååååå!

Kommentera

Publiceras ej