måndag .

0kommentarer

hejhejhallå. 
Idag har varit en heldag med mamma och pappa i kalmar =) Blev lite lunch nere vid hamnen och mös i solen ^^ 
Sen "överraskade" jag Sara på jobbet och kom som alla andra ut därifrån med en kasse ;) 
Det blir till att cykla bort till henne nu iaf om ett litet tag för en kväll med tjejsnack och skraaaaaaatt =)

Gårdagen spenderades i Oskarshamn, mer exakt Döderhult. Det blev bad i Djupeträsk, vilket jag trodde var ngn liten pytte sjö (eftersom de beskrivningarna jag hört tydde på det), men det visade sig vara STOOORT och väldigtväldigt fint. 
Det blev i alla fulla fall ett väldigt svalkande dopp, sen försökte jag slå anton i "mack" kastning vilket var väldigt hopplöst eftersom han visade sig vara rätt sådär smått proffs på det ^^ haha. Men jag fick faktiskt in en femma, så det så.
Sen efter det blev det skräckis, och han hade valt ut en om tandfen.. jag som alltid trott att tandfen var god och snäll men ack så fel jag har haft.. Tandfen är en mördare och en väldigt väldigt grym sådan. FY på tandfen säger jag bara. haha. 
Meeeeeeeeen det var iaf en väldigt treeevlig dag med fin väder och mycket sooool + trevligt sällskap =) 

Nehe nu måste jag plooooocka iordning i min katastrofala garderob och trycka in lite kläder ^^ för jag ska snart sätta mig på cyklen och trampa mot Saras huuuuuuus :)
Ha det tipptopp!

over and out 
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej