kräftan calling.

0kommentarer

shosan. 
Denna dag har spenderats ute på sjön tillsammans med Tove och hennes lilla hund Wilson :)
Det var hiiiimla trevligt måste jag säga. Förutom att jag nu ser ut som en tvättäkta kräfta, solen tog en aning mkt om vi säger så x) kan ju också kalla mig BRÄNNhet, för det bränner och jag är jäkligt varm, haha xD ibland får jag allt till det ^^
Näe, men annars så blev det kladdkaka, vindruvor, luffarschack, godis och solande + lite vattenkrig i det iskalla vattnet =D Tipptopp dag med andra ord =)
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tio i sju för då ska jag cykla och möta Josefine.. sen ska vi möta Sara och vi ska vidare hem till Andreas där han och Robin är :) Sen får vi se vad som händer, hoppas iaf det inte blir ngt med sol iaf jag vill helst ha skugga och svalt för tillfället. haha. 

Annars är allt finfint, bestämt att det blir till att åka mot vilshärad ngn gång mellan den 5-6-7 augusti :D Ska bli så himla skoj att få lite mer tid med min finfina kusin =) 

nehe nu ska jag åka och möta sara och jossaaan.
ha det tipptopp :D

over and ouuuuuut
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej