home sweet home .

0kommentarer

Jaha nu är man tillbaka i lilla kära mönsterås igen, eller kära och kära men lilla stämmer allt i alla fall. 
Det är alltid en härlig känsla över att få komma hem igen, så idag passade "borta bra men hemma bäst" in väldigt bra. Efter en seg jäkla bilfärd ifrån Danmark var det skönt att få komma in och slänga sig på soffan, haha. Fast i och för sig har jag väl sovit bort halva bilfärden och jag brukar tycka om att åka bil...men idag var det inte skoj, och jag vet inte varför. 
Jag har till och med packat upp allt, ovanligt för att vara mig för jag brukar låta det ligga i väskan tills jag verkligen behöver ngt där i. Men idag var jag duktig, haha. 
Nu har man cirkus fyra veckors lov kvar och en av dem eller minst iaf en halv, ska jag spendera hos min finfina kusin på västkusten :) Annars blir det till att bara ta det luuuuuuugnt och träffa alla vännerna :) 

Annars är allt faktiskt väldigt bra just nu, måste jag allt säga =) 

Och vet ni vad?
nu ska jag krypa ner i min egna sköna säng, det är lätt det bästa med att komma hem, sängen ^^ haha. 
ha det tipptopp, godnatt =)

over and out 
/ f. 




...you make me happy..

Kommentera

Publiceras ej