hojt.

0kommentarer

Hallau. 
Idag är det fredag och även denna dag är soooliiiig och varm, vilket gillas =) Fast idag har jag en tycka synd-om-mig-själv dag eftersom jag måste sitta i skuggan, haha. Men jag får ju skylla mig själv heeeelt och hållet, stackars mina axlar bara. Bläk, var ju inte skoj att gå och lägga sig igår kväll vill jag lova, borde nog ha sovit på is eller något liknande. huh. 
Grejen är den att man borde ju lärt sig av sina förra misstag vid det här laget. Jag menar köttbulleögonen i Thailand? Jag lovade mig själv att aldrig mer snåla med solkrämen, men hojhoj, här är vi igen. 
Naaae, nu ska jag sluta klaga men lite måste jag allt. haha. 
Annars blir det till att träffa Sara ikväll och hitta på ngt skoj =) Vi brukar då inte har tråkigt iaf, haha. Någon som känner för att möta oss i volleyboll eller ngt annat skoj? ^^

Åh, jag vet inte vad jag ska skriva mer så det får nog ta slut här tror jag. 
Men ni får ha det fint som alltid :) haha. 

over and out 
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej