hallu.

0kommentarer

Det får bli ett kortisinlägg såhär idag =)
Vi ska snart bege oss iväg för att kolla in Hamlets slott, ni vet "att vara eller icke vara det är frågan.." hamlet ^^ Sen blir det kanske en tur in till Helsingör, men det är sånt man märker.
Igår var vi i Köpenhamn och gick på ströget och strosade + tivoli :) Jag vann en liten apa, haha :D
Måste säga att jag är helt i upplösningstillstånd, de har ju rea överallt xD haha. Pappa och Simon fick paniken på mig igår när jag hade varit inne i en affär i över en timma x) Men det var köer överallt + att jag hittade ju massor jag vill testa. Det blev iaf en del fynd :) Jag ska nog bosätta mig i den affären tror jag, det fanns så mkt fint + det var riiiktigt bra priser, haha. 
Ströget är för övrigt väldigt mysigt, förutom att man trängs med sådär 28miljoner andra människor, men sånt får man ta.
 Jag höll på att göra bort mig riiiktigt ordentligt igår inne på donken. Det var nämligen så att de nyss hade torkat golven och jag hade sandaler med ja "slät"underyta eller hur man nu ska säga.. och så jag kommer in där i värsta farten och jag GLIIIIIIDEEER iväg xD Snacka paniken där att försöka att inte trilla på baken, men jag klarade det ! Jag föll inte, däremot såg jag nog väldigt rolig ut när jag flaxade med armarna för att inte trilla xD jag såg att det stod ett gäng andra ungdomar som skrattade lite åt mig.. men jag menar, det bjuder jag på ;) Jag slapp ju halka på baken iaf, haha. 

Nehe ni, nu ska vi gå iväg till tåget :) 
ha det tipptopp ! 

over and out 
/ f. 



(aboooooooooo heter apan iaf, om ni ville veta ) ;D 

Kommentera

Publiceras ej