Danmark :)

0kommentarer

Hej hallå. 
Sitter just nu på hotellet som ligger lite utanför Helsingör och jag måste säga att det är väldigt fint här :) Hamnen ligger precis nedanför så pappa trivs som bara den med alla fina båtar ^^ 
Jag sitter just nu och lyssnar på min lillebror som är helt överförtjust i programmet som är på tv ngt med bygg eller sommar mojs.. Nu klättrar han runt haha, nu står han visst och läser det jag skriver så nu får jag väl vara snäll kanske ? ^^
Här är det i alla fall strålande solsken och vaaaaarmt, dock lite moln på himlen men det är nog ingen fara. Så länge det inte regnar är jag nööjd =)

Det blev en snabbvisit hos kusinerna Bremander på vägen hit också, stannade på lunch  :) Kändes dock lite smått tråk att åka så snabbt, meeen snart kommer jag igen och då stannar jag allt kvar en aning längre :) 

och igår blev det en tur in till oskarshamn på kvällen och ett besök på hamnfestivalen tillsammans med, Anton, Chrille, Sara, Robin, Johan, Hampus, Emil + tove ett kort tag och sen också Tobbe på slutet :) 

nahe ni, nu ska jag kanske göra ngt annat ^^ 
men jag tänkte iaf bara säga att vi är framme och hela :D haha. 

ha det tipptopp.
over and out.
/ f. 






Kommentera

Publiceras ej