Torsdag - 17/1

1kommentarer

Jahu, nu sitter jag här igen. Men jag tänkte att jag skulle skriva något så Jossan har något att läsa nu när hon har sitt lilla uppehåll ifrån allt annat utan bloggen. 
Själv sitter jag hemma i soffan och kollar på Mtv, just nu är det en låt med Akon och några andra som jag tyvärr inte kan komma på namnen på. Låten är i alla fall väldigt bra, typ "dollar dollar billion" ngt (?).  Jag sitter och väntar på att klockan ska bli fyra så att jag kan åka och klippa mig (...) Som sagt trodde ju att det var igår jag skulle klippt mig, men icke sa nicke. haha.  Men idag blir det av iaf, luggklippning och slingor, tjoho. Det blir nog bra, hoppas jag iaf. Som jag sa när jag var liten och hade klippt mig, "titta mamma nu har ni fått en helt ny Frida", haha. Så imorgon är det en ny Frida som kommer till skolan xP  
Åh nej nu kommer Britney Spears nya låt O_o tål inte henne riktigt, urk på burk och deprimerande är vad hon är. Stackar människa egentligen, hon gick verkligen ifrån topp till botten. Men hon är ju inte direkt en oskyldig liten 18 åring längre om man säger så. Läste någonstans att hennes 16 åriga lillasyster Jamie Lyn är gravid, stackars flicka. Fast vem vet hon kanske ville ha barn, vad vet jag. 

nehe jaha. Idag hade jag två lektioner,först affärskommunikation i Engelska där vi hade redovisningar. Jag redovisade om Rysslands "business culture" och det gick väl rätt bra, fast jag hakade upp mig lite här och var, bläk. Men sånt är livet liksom. Sen hade vi konferens och reception där vi skulle plugga men det gick ju inte riktigt som planerat. haha. Fast vi hinner nog plugga, två veckor kvar tills det är prov :) 
Efter klippningen ska jag till Sara för geografi pluggande. 

nehe ni. Nu tänkte jag ha lite datorfritt fram tills pluggandet ikväll. 
ha det finnemang !

over and out 
/ f. 

1 kommentarer

Jossan

17 Jan 2008 18:10

Naaaw gulle dig som tänker på mig :D

Kommentera

Publiceras ej