shuuu !

1kommentarer

HalliHallå. Vet att jag redan har lagt in ett inlägg idag, men det var ju bara dikten så jag tänkte att jag skriver ett till. 
Idag är det Torsdagen den tjugofjärde januari vilket betyder att det bara är en månad sen det var julafton. Jäklar, känns som att det var mycket längre sedan. . 
Torsdagar är numera min officiella favoritdag eftersom jag bara har två lektioner. Dessa lektioner är då inviduelltval vilket innebär att jag har valt kurserna själv, detta gör det ju så mycket roligare! Morgonen började som vanligt med affärskommunikation i engelska och efter det var det konferens och reception. Sen åt vi spagetti och köttfärssås och efter det skulle jag egentligen åkt hem men jag satt kvar i en timma och pratade med Malin :) Mycket trevligt måste jag säga, skönt att prata av sig lite ibland och det kan man verkligen säga att vi fick. Sen åkte Malin hem med ett bussen och jag tänkte att jag skulle ta och cykla hemåt, men icke sa nicke. Jag fastnade istället och pratade med Calle, Larre och Robert och där satt vi i matsalen till halv två. Efter det så åkte jag med Calle och Robert till lillabageriet där vi spenderade ännu en timma med té och kakor. De är ena riktiga kakmonster måste jag säga, haha. "Balkanboysen" ;) Huja, jag säger då det, men trevligt var det !
Efter fikastunden var klockan halv tre och eftersom att kulturmötet var inställt pga sjukdom så cyklade jag hemåt. Satt och pratade med min käraste lillebror ett bra tag sen fastnade jag framför tv:n.... har inte fastnat där på väldigt länge så det var skönt :D Sen kokade jag soppa och då kom Matilda förbi och höll mig sällskap ett tag, muy trevligt eftersom att jag inte sett henne på väldans länge. :) 
Sen nu ska jag skriva historian sen ska jag väl titt in till Tove ett tag tror jag. 

Ha lyssnat på radion nästan hela eftermiddagen/kvällen och jag måste ju bara säga att de spelar fasen samma låt 2738637467384 gånger i timmen.. lite trist men sånt é livet ;) 

nehe ni, nu blinkar min "uppdateringsmojs" att den är klar så nu ska jag starta om datorn! 
Ha det finnemang!

over and out
/f.  


Malin måste bara säga, du är så bra glöm inte det ! :) 

1 kommentarer

Malin

24 Jan 2008 20:28

sötfis :)

Kommentera

Publiceras ej