2008

0kommentarer

OJ ! Jag är nog den segaste människan på att uppdatera min blogg, haha. 
Men nu är det i alla fall nytt år, ut med det gamla och in med det nya !
Nu är det söndag och natt vilket vill säga att det egentligen är måndag. Och det innebär att skolan börjar imorgon, tisdag (!!!!!) Åh, jag är verkligen INTE pepp på att börja skolan.... Känner ingen motivation över huvudtaget, vilket inte känns allt för roligt. Menmen man får väl helt enkelt göra det bästa av situationen det är ju faktiskt snart lov igen ;) 

Mitt lov har bestått utav;
Julafton, besök i vilshärad hos kusinerna där hela skaran var samlad. MYCKET mysigt!
När resten av släkten åkte stannade jag kvar hos familjen Bremander :) Den veckan bestod mest av film tittande och slappande, vilket var RIKTIGT välbehövligt :) Det bästa var ju klart att få träffa Louise som jag inte sett sen i somras :)
Efter besöket i Halland åkte jag den mycket "trevliga" (mer långtråkiga) bussturen till Växjö där mamma och pappa hämtade upp mig. 
Sedan på lördagen åkte jag, Tove och Sara in till Kalmar. Jag skulle nämligen ta hål i naveln, haha. vilket jag också gjorde, efter mycket om och men xD Haha, kan ju bara säga att det är ngt jag sent kommer att glömma ! 
På kvällen var familjen Karlsson här på glöggkväll, men Tove och jag övergav föräldrarna och spelade "med vilda gester" med Erico, Manne, Karin och Ted istället !
Efter den helgen kom ju nyårsafton, kvällen började här hemma där också familjerna, Krüger, Arthursson, Andersson, Norell var :) Sedan träffade jag Sara och Josefine, vi begav oss till Mathilda som hade fest och sedan ner till hamnen för att se på raketerna vid tolvslaget och också krama om alla vännerna. Sedan hem igen efter en kall men mycket trevlig kväll. Här hemma väntade spel och sedan diskning (vilket jag smet undan ifrån ;) ) haha. Kvällen blev faktiskt riktigt lyckad!
Dagarna efter var mest slappa, förutom onsdagen då mamma och jag gjorde ett ryck och åkte till Kalmar vi röjde först på stan och sedan IKEA :)  Torsdags kvällen och natten spenderade jag, Tove, Lina och Erico med att sjunga singstar :D haha. Jag säger då det vi är ena riktiga stjärnor ;) 
Sen på Fredagen så åkte Jag in till Kalmar igen, denna gången med josefine :) Vi gjorde reafynd och jag fick också en ansiktsbehandling, vilket inte alls bara var lugnt och skönt xP På kvällen såg jag ut som Johan fint uttryckte sig "att jag hade fått bombsplitter i hela ansiktet", ha...ha...ha.. men iaf på kvällen var jag, Tove, Johan, Ted och Eric här hemma hos mig och egentligen vet jag inte vad vi gjorde kollade lite filmer och allmänt fulade oss.  Igår var jag slö hela dagen fram till halv fem då vi åkte ut till oknökrogen för att fira min kära farbror Kent som fyllde 60 år :) Det var riktigt trevligt med mycket skratt och dans :) Fast jag stannade inte hela kvällen åkte hem runt tio tror jag, sen kom Johan, Martin och Tove in hit och vi spelade först " med vilda gester" vilket Tove och jag vann, efter det blev det x-box och rally ;D hahaha. Snacka om att bilarna är svårstyrda xP SEN blev det lite film :) 
Men jag missade ju rätt mycket eftersom jag fick springa och hjälpa min älskade lillebror som är sjuk och låg utslagen på badrumsgolvet med typ HUNDRA klädesplagg på sig : / Om vi säger så, så hade han feber och troligtvis också nässelfeber :S Han hade också precis fått reda på att hans flickvän låg på sjukhuset.... uschochfy. 
Idag har jag också slappat plus försökt göra min bror lite gladare, han ligger i utslag och feber, tycker faktiskt riktigt synd om honom, plus att Julia ligger på sjukhuset.  Sen blev det söndagsmiddag hos Farmor :D Efter det film med Tove erico och tedden :) 
DET var mitt lov i snabbrepris :P haha. 

huaja, nu sitter jag och tänker på min Lillebror och Julia... hoppas att båda två blir friska snart.. <3 

sådär det var det första inlägget för 2008 :) ! 
Blev lite gott och blandat och kanske rätt långt ;) Men det får blir så ibland !
GODNATT ! 
over and out
/ f. 


Kommentera

Publiceras ej