10/1 - 2008

1kommentarer

Hejhej hemskt mycket hej!

Idag är det den tionde Januari 2008 som sagt och detta betyder att Malin fyller hela 18 år idag :D Grattist gumman ! Sen att det endast är en månad kvar tills att Louiise fyller myndig hon också. Shit vad tiden flyger i väg, 18 år. Inte illa det inte! Tänk att snart har vi allihopa körkort och ja iofs kanske det inte är så mycket mer, jo vi får gå ut på krogen så klart ;) haha. huja, det är väl ungefär då ett halvår tills jag själv fyller, längtar redan, haha.

Sitter och har affärskommunikation i engelska just nu. Min lärare tror nog att jag sitter och skriver om "Business culture" men icke sa nicke, haha!  Har faktiskt varit rätt duktig och redan jobbat sådär lite smått med det, skriver om ryssland, inte det roligaste landet kanske. Men det är faktiskt rätt intressant när man kollar på kultur och sånt där.
Jag är bara så trött och pallar inte med det just nu så då tänkte jag skriva av mig lite här i stället.  Det ser ju iaf ut som att jag jobbar när man bara ser att jag skriver en massa ;)  Jag ser faktiskt att jag inte är ensam om man göra annat, Larre sitter på bilddagboken och Jakob sitter på sin travier eller vad fasen det nu heter :P haha. Så jag är inte ensam om att inte jobba just nu alltså.
Efter denna lektionen har jag konferens och reception vilket också är skoj (: Fast nu ska vi snart ha prov i det och det tycker jag inte riktigt om, men sånt är livet.  Jag tycker om torsdagar för det är den dagen då vi har våra inviduellaval, iofs har vi matte de sista femtiofem minutrarna men det är sånt man får ta. Har ju bara tre lektioner och slutar fem i halv två så det är helt okej ; )  För övrigt är det tacos i skolan idag också vilket också är väääldigt bra för det innebär att man kan äta tills man spricker, haha ! Kanske inte riktigt så mycket men det är iaf god mat, det var det jag ville få fram.
 Denna torsdag skulle nog faktiskt varit helt perfekt om det inte vore för den där lilla gnagande oron i magen.  Jag har aldrig riktigt tyckt om sjukhus, visst det är toppen de finns och sådär men jag vill helst inte komma i kontakt med det själv. Och jag vill speciellt inte att någon som jag tycker om ska hamna där heller. Det är någtot som liksom säger att " nu är det på riktigt, allvar" med sjukhus. Ja, jag vet inte riktigt men ni kanske fattar hur jag menar. 
Just nu är min älskade älskade lillebror där inne och antagligen tar de ännu mer prover på honom och jag vet inte vad. Jag tänker bara på igår när han kom hem efter att de hade varit där inne och tagit prover. När han låg i sin säng med två små björnplåstrer på armarna. Han såg så liten ut och han är faktiskt min lillebror vilket gör att jag får en känsla av att vilja skydda honom ifrån allt ont och dåligt. Så jag hoppashoppashoppas att proverna är bättre idag än var de var igår och att han får komma hem ikväll och inte bli inlaggd!
Men jaaaag veeeeeeet att det fixar sig alltid ! :)

nur har jag skrivit av mig lite och nu slutar vi om typ tio minuter. Då ska jag gå och leta upp Sara och se om hon kommit någonstans i sin engelskabok som hon kämpar med ;) haha.
jahijahå, ha det så tjuuusigt !

over and out !
/ F.

1 kommentarer

Malin

12 Jan 2008 22:26

Tack sötunge :) !

Kommentera

Publiceras ej