Söndag

1kommentarer

Jag är lite smått dålig på att komma ihåg att blogga.. eller jag har faktiskt tänkt göra det flera gånger i veckan men jag har bara inte orkat. Skolan tar livet av mig! Men nu kommer iaf en rätt soft vecka bara lite redovisning och läxor, det kan jag lätt leva med. Teorilektion imorgon på körskolan också det får jag inte glömma.. Det är liksom inte bara i skolan man får läxor utan även utav våran mycket trevliga "trafiklärare"  Tobias (tror jag att han heter iaf.. ) Fast körkortsteori är iofs en kurs jag valt i skolan så det blir poäng där också alltid ett +. 
Förra veckan var apjobbig.. megaprovet i torsdags gick lättare än jag trodde, men det är väl min specialité att förstora upp ngt alldeles för mycket. MEN det var väldigt mycket att plugga på. faktiskt.  Sen var det geografiredovisningen  och italienska och lite annat också .. Denna veckan blir som jag innan sa lugn, på tisdag är det idrottsdag då ska jag och Utter in till Kalmar och dansa afropowerdance och sen bowla :D Det ska bli riktigt skoj, tradition ju som sagt ;) 
Sen är det bara historia och italienska och det går nog finfint ! 
Helgen har varit bra i fredags spenderade jag kvällen inne hos Tove. Det blev Let's dance tittning och bus med wilson. Sen blev det en låååååååång hejdå kram eftersom att skitungen åkte till Österrike igår. Sen igår var familjen Andersson på bio :) Vi såg National Treasure 2, den var lite lik ettan men absolut värd att se. Senare på kvällen kom Eric förbi ett tag och det slutade med att vi var ute och åkte bil halva natten. Det är så skönt att få prata av sig riktigt ordentligt om allt. Sen idag vaknade jag halv tolv och sen efter det var pappa och jag ute och övningskörde i två timmar :P Sen nu ska jag väl egentligen plugga så jag får väl göra det ... för vid sju är det movietime här hemma med massa dipp och nyttigheter som morot- och gurkstavar + nacho chips ;D 
Nästa helg fyller Louise 18 år och det ska vi klart fira :D Så nästa helg bär det av till Vilshärad :) 
Nehe ni nu måste jag plugga lite kultur&idéhistoria ska skriva om 3432748756728713456325 tavlor och dess motiv, wohoo. .. .

Jag skriver väl mer när jag har tid... haha 

over and out ! 
/ f. 


1 kommentarer

Josefin

03 Feb 2008 22:24

Precis, våran traditionella idrottsdag ;)

Kommentera

Publiceras ej