söndag natt

0kommentarer

Imorgon är det skola igen, urk på burk. Men sånt är livet, man får ta det som det kommer liksom. 
Lovet har i alla fall varit bra. Jag har sovit mycket, träffat alla braiga vänner och bara haft det braa :) Visst hade jag velat hinna träffa lite fler vänner men man kan inte hinna allt . 
Fast nu ska jag berätta något som hände som inte alls var så skoj. Jag berättar detta för att denna vännen blev lite upprörd när jag inte i tidigare inlägg nämnt denna händelse, och jag ber om ursäkt :) 
Ni förstår, i tisdagskväll så var jag, tove och sara + erico hemma hos sara och kollade film och hade det mysigt. Innan på dagen/kvällen hade eric klagat på att han hade väldigt ont i magen men dum som han är lurade han oss och sa att han mådde bra. Så under hela kvällen när vi kollade på filmen så låg han och hade jätteont i magen, vi tyckte att han var lite tyst av sig men trodde typ han var trött eller ngt. Sen på morgonen så skriver han i ett sms att han har spytt och mår jättedåligt men att det inte är någon fara för oss att oroa oss för det smittar inte. När jag ringer till honom låter han väldigt svag och trött. SEN på onsdags kvällen ser jag att jag fått ett sms utav eric där han skriver att han fått åka in till sjukhuset för att det inte gått över. HJÄLP tänker jag och ringer sara och hör om hon vet ngt, men hon har bara hört samma som mig. Sen ännu senar får jag ett sms där han skriver att han har fått ett rum och dropp och väntar på provsvar. Nu känner jag eric så väl att jag vet att han, om man bortser ifrån magvärken, nog hade det väldigt bra och trivdes nog utmärkt där han låg. Eftersom att han älskar sjukhus och snart är undersköterska ;) Sen hör jag inget mer ifrån honom förrens att han ringer på torsdagen och berättar att han har gått ner ca 8 kilo och fått massa vätska(dropp) för han var så uttorkad. Då tyckte jag riktigt synd om honom. 
MEN nu mår han bättre han behöver bara äta upp sig lite igen. Han är nämligen ännu magrare än han var innan. Det är faktiskt riktigt skönt att veta att han är på bättringsvägen, inte skoj att ha vänner eller familj som är sjuka. usch och fy, nu är jag trött på att som har med sjukhus och provtagning att göra. Kan inte alla bara förbli friska ? Det skulle vara så himla bra. 
(eric nu är du väl glad? tänk vad mycket jag skrev om dig ;P )

nehe ni, som sagt nu ska jag sova, eller försöka iaf. Det är ju skola imorgon och efter den blir det ju teorishitet, segt men lärorikt :P Ska bli riktigt skoj att träffa klassen igen :)) spa06 !

ha det fiiiiint !
over and out
/f.  

Kommentera

Publiceras ej