söndag natt..

0kommentarer

.. eller måndag morgon det är bara att välja. Klockan är så mycket som 01.45, men vi har ju faktiskt sportlov så då får man vara uppe sent, haha. Jag är faktiskt helt ärligt väldigt trött för jag sov inte allt för många timmar natten till idag eller igår eller ja vad man nu säger, förvirrande, haha. Lördag till Söndag tillbringades i Kalmar i Erics brors lägenhet tillsammans med Sara, Mackan, Anton och självklart Eric. Medan killarna lagade mat kollade Sara och jag på disneydags och fick flashbacks från barndomen, haha. Det var rikigt mys måste jag säga. Men mitt i pluto fick vi springa iväg till Ica och köpa mer läsk. Vi kom sen på att vi ville ha mera godis men Icas utbud var lite tunt så vi gick över till Konsum istället. Där fick vi låsa in våran coca-cola i ett sånt där fack ni vet med nyckel. För vi ville ju inte bli tvungna att betala för den en gång till xP Mycket smart drag där måste jag säga, man fick till och med tillbaka femman man la i för att kunna låsa O_o hahaha. humor ja. 
Sen kollade vi på melodifestivalen och skrattade mest åt alla kassa bidrag, förutom Sanna Nielsen som var förvånansvärt bra. Skrattade lite åt favoriten Björn Gustavsson, han var dock inte alls lika rolig som i förra deltävlingen. Fast bäst var ändå när han flög iväg, hahah! 
Efter melodifestivalen blev det filmtittande, Se upp för dårarna. Underhållande, ja, men lite seg om man sett den en gång innan. Så Sara och jag diskade undan all disk och kom lagom till "tjocke mhemet", hahah jag lovar att det var dagens ;) tjocke mhemet tjocke mhemet tjocke mhemet xD HUMOR på hög nivå!
Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde men vi drog iaf en sov lite senare. Innan det blev det bråk om vem som skulle sova i mitten av dubbelsängen. Jag fick iaf ge efter och lägga mig mellan anton och erico. Men inte var det slut där inte, nejnej. Jag blev nerslängd till Mackan och Sara  + att kudden flög hej vilt. Sen när alla väl låg där de skulle så somnade alla utan JAG! Jag låg vaken megalänge och lyssnade på när alla sov, haha. Inte allt för skoj, nej. Men rätt udnerhållande att höra vilka knäppa ljud alla gör när de sover. Jag skulle fasen ha spelat in det så ni kunde fått höra, för skoj var det. 
Sen blev det morgon och då drog vi lite singstar till frukosten och sen plockade vi i ordning och sa hejdå till erico som skulle iväg och jobba på sjukhuset. Vi andra vandrade till stationen där vi åkte tåg till blomstermåla och sedan buss hem :) TACK för en trevlig helg!

Denna kväll har jag iaf spenderat med min granne och mycket goda vän Tove :D Vi bakade oss en kladdkaka (förvånade?) som vi tro de eller ej slukade xD Sen blev det allsång till programmet singing bee, väldigt underhållande. PLUS att vi kollade in en av våra grannar på www.youtube.com (!!!) Jag säger då det, det finns en hel del underliga människor. Efter det så blev det tjejsnack och musiklyssnande, sånt behövs verkligen :) 

jaha ni nu har ni fått höra om min helg :) Förutom fredagen iofs, men den spenderade jag med först Matilda och sedan Tove :)
nu ska jag dra en sov som eric säger haha =) 
godnatt

over and out
/f. 

Kommentera

Publiceras ej