snart är det loov

2kommentarer

HEJ !
Nu har vi historia och ska egentligen läsa om slaget i Danmark 1658. Svenskarna tog sig över lilla och stora Bält, när det var IS på vattnet. 
Jag skriver endast detta inlägg för att båda jossarna(haha) klagade så nu får jag väl bli bättre på att skriva. Men jag försvarade mig med att Sara är ännu sämre än mig på att skriva så det så! Fast bara för att jag skrev det så kommer hon väl uppdatera massor nu xD haha. min vanliga tur. 
Vi(utter&jag) attackerade jossanRs datorskärm med massor av fingeravtryck, hon fick panik och började slå oss xD Fast Anders (lärare) hade redan tryckt in halva sitt finger i min skärm så jag tyckte att någon annan också kunde få ett fetingfingeravtryck mitt på skärmen. så det så. 

jahijahå, nu är det helg vilket är skönt! Och efter helgen är det lov, det är ännu bättre :D SÅ HÄRLIGT! Och imorgon ska jag och sara invadera ericooooooooos lägenhet i kalmar, det ska bli skoj :) Får vi väl se om någon mer häänger med, haha!
Jag är så trött, vilket ni kanske märker på sättet jag skriver, huaja, nu får ursäkta! 

Igår var det alla hjärtans dag, denna kvällen spenderade jag med emmy, simon och hanna i Kalmar. Vi var på teatern "typ kärlek" som annornades av elever ifrån kagg, stagg och jenny. Helt sjukt vad duktiga alla vaaar! Mycket mycket trevlig kväll :) 

nehe ni, jag får skriva mer sen. Knasigt inlägg xP 
slutar nu :D

over and out
/f. 

2 kommentarer

Josefin

15 Feb 2008 17:29

haha, fingeravtrycken på datorskärmen! HAHAHAHA

sara

15 Feb 2008 21:14

ja ska vara duktig på att uppdatera nu. du ska se dagens inlägg väldans långt :D och då hade jag inte läst det här innan x) PUSS PÅ DIG!

Kommentera

Publiceras ej