Onsdag

0kommentarer

Hellau!

Nu är det onsdag vilket är rätt skönt för då är det bara torsdag (som är den kortaste och bästa dagen på veckan) och Fredag kvar sen blir det helg! Jag har haft många roliga och bra helger nu på sista tiden. På fredag blir det den efterlängtade födelsedagsfesten som Alma står för, vilken jag tror alla ser fram emot! Sen på Lördag bär det av till vilshärad för att fira bästa Louise som fyller 18 på söndag, vilket också kommer bli riktigt skoj :) 
Måste säga att hela denna veckan varit den bästa på länge. Endast historia redovisning idag som gick kanon och sen italienska till på fredag. Sen igår var det friluftsdag, den inleddes med en lektion i afropowerdance, skitskoj! Sen blev det en rundtur på stan, haha lite stressigt men jag tror att vi hann med allt som vi skulle. Sen tog vi lokalbussen ut till giraffen och spelade bowling. Jakob vann, Mårten kom tvåa sen kom Jossan och sist men INTE minst kom jag ;D haha. Det var riiiktigt skoj! Men jag säger det igen, det måste varit något fel på banan, den måste ha lutat xD 
Sen efter det blev det ännu en tur på stan efter det mötte jag Felicia så åkte vi ut till dansen. Guh, vad det var skoj att få komma igång och dansa igen! :)  Haha, fast idag har jag världens träningsvärk, så går det när man är så laaat så att man inte tränar på x antal veckor. Men nu är det på G igen! 

Jahanehe nu ska jag dricka te och sen gå och lägga mig för jag är super trött. 
ha det fiiint.

over and out'
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej