oj, vad natt det är ..

1kommentarer

igen.. Jag fattar inte det, varför kan jag inte skriva på dagtid ? Nehe, jag måste skriva mitt i natten, då jag egentligen borde sova. Jag som borde vara trött, eller jag är nog trött bara jag försöker men iaf, jag som var uppe tidigt idag. Eller tidigt för att vara mig, inte om man jämför med typ utter hon är duktig på att gå upp tidigt :P Men för att vara JAG så var det tidigt, mamma väckte mig kvart i nio och jag var uppe en timma senare. Haha, man behöver väl tid på sig att vakna kanske? Saken var den att jag och Ellen hade bestämt att vi skulle baka vid halv tolv och jag behövde duscha och lite innan så därav den tidiga morgonen. Annars har jag tagit mig friheten att sova ut på lovet :) Det får man faktiskt!
 Vi bakade för övrigt en alldeles utsökt chokladig chokladkaka! Det blev också en massa prat och klädkikande, urtrevligt. Tråkigt att vi inte hinner ses så ofta, men som sagt det ska bli ändring på det :) 
Annars har lovet varit mycket bra. Det har hänt rätt mycket, kalmar förra helgen, sen vårpromenader och filmtittande + en övernattning med mycket prat hos sara. Jag är helnöjd med lovet hittills!  Imorgon blir det familjedag med bowling och kanske bio, mat blir det också inne i kalmar ngnstans :) Det ska bli übermysigt! 
Annars har jag idag sett döden i vitögat eller vad man nu säger xP hahah!  tove, lina och jag var ute och gick, vi bestämde oss för att gå till den nya "snurrgungan" nere i hamnen. Den har typ fyra stora saker som håller den uppe och sen en stor korg som man sitter i. Jag satte mig i korgen och när Tove tröttnade på att putta fart på gungan så ställde sig lina upp och började sätta gungan i gungning. Där sitter jag med benen hängande över kanten och känner hur vi kommer högre och högre och högre och högre och HÖGRE upp i luften! Jag kan ju lova att hela mönsterås hörde mitt skrikande xD Jag trodde att vi skulle dö, hahahha ! Sen om det inte var nog så börjar gungjäklen SNURRA!! Jag tänkte "näe nu jäklar är det kokta fläsket stekt" nu dör vi xP Men efter mycket om och men så sakta den in. Där snackar vi lättnad. hahah, jag var tvungen att sitta kvar ett tag innan jag kunde gå för mina ben skakade så xD höjder+fart+snurrande+en frida = inte bra! 
Jag var rätt lättad efteråt när jag stod på backen vill jag lova. Tove fick sig ju iaf ett gott skratt, det var ju iaf positivt. 
huaja, det var dagens. 



Dagens(=nattens) låt
Razorlight - in the morning 

nu ska jag sova för snart ska jag upp igen :D ! 
ha det fint !
over and out
/f. 




1 kommentarer

Ellen

23 Feb 2008 19:41

vi är licksom chokladkake experter nästan!

låt oss skriva en reseptbok med mjölkfria chokladkakaor =)

Kommentera

Publiceras ej