god natt och sov så gott

0kommentarer

Ja jag vet jag borde sova, men jag pigg! Jag är alltid pigg när jag egentligen borde vara trött, och jag är trött när jag borde vara pigg. Knepigt men det är så sant som det är sagt (eller i detta fall skrivet).  Jaha ja, tänkte att ni kanske ville veta hur min dag har varit? Den har varit bra, tackar som frågar, haha. 
Dagen började med engelska, där jag tror alla var lite nervösa eftersom att vi skulle snacka allvar med våran lärare. Men jag måste säga att det gick bra, jag är iaf nöjd. Nu ska det bli ordning och reda! 
Sen efter detta väntade den otrooooliiiigt långa och sega håltimman. Utter, Jag och Rydhage for runt lite överallt i skolan och tror att vi till slut hamnade i kafeterian där killgänget var. Jag var faktiskt riktigt duktig och gjorde lite utav min läxa till körkortsteorin som jag inte haft tid till i helgen. 
Sen väntade en kultur och idéhistoria lektion, vi gick igenom massa bilder ifrån rokoko och jag vet inte vad för tider :P Jag var inte så aktiv dels för att jag var trött och sen bara orkade jag inte. Därför blev det ett antal missförstånd när jag väl skulle försöka vara duktig och lägga in en kommentar, kan ju bara säga att det märktes nog väldigt väl att jag inte hade lyssnat så bra xP skitsamma sånt é livet! Efter denna lektion väntade maaat, och också därefter ännu en mega lång håltimma. Jag blev lämnad ensam när sara och utter gick på spanska, men hittade sen Alma och rydhage i bibblan. Där satte jag mig och var otroligt duktig igen och gjorde klart min teoriläxa ;P Sen kollade Alma, jag och Larre på massa fula videos på www.youtube.com . Väldigt trevligt! 
Efter detta var jag passiv rökare i några minuter eftersom jag var snäll nog att följa med larre ut så han slapp stå själv. SEN hade jag turism, mycket trevligt men jag tycker allt att de lektionerna har börjat bli otroooligt sega. Haha, vi gjorde inte så mycket utan jag, utter och josefin nilsson satt och kollade på massa youtube klipp med Björn Gustavsson. Jag tror allt att vi alla tre har en liten crush på honom, huaha. 
Sen cyklade jag hem, frös halvt ihjäl men klarade mig faktiskt. Hemma åt jag lite och vilade upp mig, kollade även lite på matten. Sen efter detta så bar det iväg till körkortsteorin. huaja, där satt man i en och en halv timma och lyssnade på Tobias, som faktiskt är en väldigt bra och underhållande lärare, det måste jag säga. Det är faktiskt en rätt rolig kurs :) Sen har jag pluggat på matten heeela kvällen lång, men inte är jag klokare för det, eller kanske lite ;) 
och nu sitter jag här, nyduschad och klar haha :D 
imorgon ska vi med kulturgruppen till kalmar, vi ska kolla in lustiga kyrkor, slottet och domkyrkan + äta mat på Jenny Nyström-skolan. Sen efter det blir det en tur på stan med Emmy och vid kvart över fem blir det att skaka rumpa och göra piruetter på dansinstitutet :D! 

nu ska jag åter gen göra ett försök att sova :)
ha det fint !

over and out
/f. 

Kommentera

Publiceras ej