(!!!!!)

0kommentarer

Jag kan bara inte släppa det. . går här och irriterar mig något fruktansvärt!
Det är så irriterande, som ni vet om någon andas väldigt högt eller sitter och slår med foten mot en stol när man själv vill att det ska vara tyst. Jag kan bara störa ihjäl mig på hur denna jäkla person fungerar. Jag har aldrig fattat varför man spelar någon annan och aldrig delar med sig utan vill bara höra av andra hela tiden. Jag har alltid trott att det bara är en yta, att det verkligen finns en riktigt person under allt det där. Men jag har fattat hur det ligger till, det är inget spel utan det är så det är. YTLIGT och IRRITERANDE! 
näe visst kanske dumt att skriva såhär, men ni fattar ändå inte vem det är så det spelar väl ingen roll liksom. Jag är verkligen tvungen att skriva av mig lite..

Sen en annan sak jag stör ihjäl mig på är att jag läste att Britney Spears brände 143 miljoner på 18 månader (!!!) HUNDRAFYRTIOTRE MILJONER, hör hur mycket pengar det är. TÄNK vad de pengarna istället hade kunnat vara till nytta. Tänk på alla som inte har några pengar och där går hon och bara gör av med 143 jäkla miljoner. Det värsta är väl att hon festat upp alla pengarna. Inte kan väl den människan skänkt bort dem iaf ? Men vad vet jag, blev bara chockad och ännu mer irriterad när jag läste det. 
världen är verkligen inte rättvis, medan vissa människor får svälta ihjäl så finns det dem som lever loppan med hur mycket pengar som helst. Ni måste väl ändå erkänna att lite irriterande är det allt? 

nehe ni, detta blev ett rätt kort men irriterat inlägg. 
var bara tvungen att skriva av mig lite som sagt. 
ha det fint!

over and out 
/f. 


haha, bara för att övre delen var så himla negativt hittade jag detta på www.tjuvlyssnat.se
"Lokalbuss, Luleå

Två killar ~17 sitter bredvid varandra på en buss, det är mörkt och snöar kraftigt utanför bussen.
Kille 1 (fundersamt): Alltså, varför snöar det alltid mest under lyktstolparna?" 

 

Kommentera

Publiceras ej