29/2

0kommentarer

Detta datum är ju lite speciellt eftersom att det inte kommer att komma igen på 4 år. Därför är detta ett rätt speciellt inlägg, haha. 
Jag är dålig på att uppdatera jag vet, men jag pallar inte skriva långa jäkla inlägg när jag har massor annat att göra. Pluggandet står mig upp över öronen, jag pallar inte! Snacka knasigt, det har bara gått en vecka sen lovet och själv är man redan skoltrött.. 
Fast igår var vi faktiskt lediga, vilket var skönt. Men inte blev det slappande för det, nejnej. Pluggade massa italienska (prov idag) och historia på kvällen. Men jag tog ett break och åkte och solade lite med grannen min (Tove) :). Haha jag säger då det, den flickan är bra knasig ;) Det var första gången hon solade och där har vi panik xP Men jag fick henne allt lugn, och hon var nog rätt nöjd med sig själv efteråt :D
Sen när vi var på väg hem, åkte vi med martin, toves bror. Han skulle in på elcenter för att höra om hans kamera hade kommit in. Då när tove och jag sitter in tha car och väntar ser jag plötsligt Utter och becca komma förbi. De är ute och rastar utters hund cox. Han är allt för söt :D OCH vet ni vad Jossan hade gjort på hunden ?! Målat honom med sina överstrykningspennor mitt på huvudet xD Den flickan är bra rolig, stackars hund, men han var tydligen rätt nöjd, haha :)

nehe ni nu slutar jag geografin, uppdaterar kanske senare.

over and ouuut
/f. 

Kommentera

Publiceras ej