torsdag (:

1kommentarer


Jag måste bara skrika lite av ren lycka, VI HAR FÅTT BILJETTER TILL COLDPLAY! Tacka vet jag för lille Utter, hon är då allt för himlans braig hon, fixar allt ;D Dock är det inte förrens Augusti, men iaf, lätt värt att åka! (: Amanda, Sofie, utter och sen lilla jag packar in oss i bilen och beger oss mot Sthlm, inte dumt det inte!
Plus att det nästan bara är en månad tills Oasis, lyckalycka! Just nu känns allt rätt underbart om jag ska vara ärlig. Två av de bästa banden på samma år, det ni ;) 

Humdidum, nu ska jag äta fiskburgare och sen titta på film på italienskan. 
sen äre studenmösse-provning, wei! och sen övning inför julshowen,
inte någon dum dag detta inte ;)

men men, nu ska jag äta som sagt.
ha det toppen

over and out 



Sen är jag evigt tacksam mot Jakob som fixade spotify till mig, VÄRDLENS bästa musikprogram säger jag bara. 

1 kommentarer

Josefin

11 Dec 2008 17:31

Vad vi ska ha roligt på Coldplay ;D Man är ju även spänd på studentmössorna :P Och jag förstod din första kommentar, haha. Du är också bra Frida !

Kommentera

Publiceras ej