måndag - snart jul -

1kommentarer

Vi traskar sakta men säkert allt närmare julen, och jag riktigt längtar. Mestadels för att få ha alla de jag tycker bäst om på ett och samma ställe men även stämningen och ja bara känslan. Sätta upp julgranen (vi har en i plast för mamma och lillebror är allergiska), pynta och mysa med glögg, lussebullar och pepparkakor. Julgröt och vörtbröd, julskinka och julmust. I LOVE IT. Det är lätt min favorit högtid på hela långa året. Mysstämningen är på högnivå, och det gillar jag. 

Idag kommer mina älskade föräldrar hem ifrån en vecka i värmen. Det ska bli skönt, men sen måste jag nog erkänna att det varit rätt skönt att få klara sig lite själv ^^  Simon och jag har kommit överens hela veckan och ja det har varit riktigt bra :) 
Jag ska även klippa mig, vill ha en liten förändring tror jag, så vi får la se hur det slutar. 
Sen blir det plugg, som vanligt. På schemat står att bli klar med engelska C texten och sedan också titta lite på idrotten inför redovisningen av arbetet imorgon. 
Sen får vi väl se vad som händer :) 

nu har jag historia C och lyssnar på goo goo dolls, läser om John F Kennedy + längtar efter mat. Jag hann inte riktigt äta något imorse blev proviva + knäckebröd, sov inte allt för mkt i natt så det blev till att dra ut på sovmorgonen. Men jag hann iaf i tid :) 

Måste också tacka ellen för en supermysig fika igår (: Det var så skönt att få skratta och prata om allt mellan himmel och jord. Du är otroligt bra vännen! :) 

nehe nu ropar pannkakorna ^^
lunchtime! 

ha det bra (: 
over and out 
/ f. 


1 kommentarer

Ellen

08 Dec 2008 19:45

som sagt, du är en helt grym vän frida :)



rätt skönt att ha föräldrarna hemma nu va? ;)

Kommentera

Publiceras ej