Julaftooon och det snöar!

0kommentarer

Idag är det julafton, dagen då Kalle far runt i rutan med den lustiga filuren,  Lasse Kroné(eller hur det nu stavas) ska underhålla svenska folket på Arnes plats, vilket jag tror han klarar galant.   
Jag måste erkänna, har inte haft julkänsla för fem öre, men vet ni vad? Jag har hittat den! FÖR DET SNÖAR UTE, det mina damer och herrar det, det är LYCKA på hög nivå! Julsånger sjungs ut ur högtalarna och mamma och pappa håller på att förbereda med julmat, kusinerna sitter i bilen på väg hit och granen står med klapparna under :) En sak till, Hanna och jag ska i år också extraknäcka som tomte och tomtenisse i Blomstermåla, för kusinbarnet Fabian har ju lärt sig känna igen Jan när han kommer ^^ sÅ nu kan han nog inte luska ut vilka det är som kommer ;) skojskoj. 
Nehe vet ni vad, nu ska jag hjälpa mamma och pappa lite tror jag :) 
och sen att jag fick min önskan uppfylld också, kan knappt tro att det snöar! åh. 

God Jul på er allihopa :) 
Hoppas ni får en riktigt mysig jul med mycket god mat och mycket skratt. 

over and out
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej