...

1kommentarer

Ett slag i magen,
all ork och vilja försvinner.

Det är som om all luft går ur kroppen,
tårarna kommer och det blir svårt att andas. 

Besvikelse blandat med ångest,
skam och förvirrande tankar. 

Jag vet faktiskt ärligt inte vad jag ska göra,
och det är nog det jobbigaste av allt. 




 Sen vill jag avsluta positivt med att säga att jag har världens bästa familj.  Min älskade lillebror som bryr sig, mamma och pappa som trots det att de är flera hundra mil bort  kan trösta och få mig på bättre humör.
 <3 JAG ÄLSKAR ER. 

Känslosam dag framför mig (igen) indeed. SKOJ! 

ha det fint. 

over and out
/ f. 


1 kommentarer

Ellen

07 Dec 2008 22:40

jag hoppas det löser sig gumman, annars är det bara att ringa så kommer jag med kladdkaka i högsta hugg!

Kommentera

Publiceras ej