trettonde augusti.

0kommentarer

shoho!
Nu är ju klockan över tolv så då är det den trettonde, vilket är en onsdag. Klockan är nu 00.36 och jag ska upp cirkus kvart över sju för jag har körlektion vid åtta, mums! 
Jag känner mig faktiskt rätt taggad nu inför körningen, dags att ta tag i det nu! 
Idag brummade jag runt ute i smedby på små landsvägar och körde då som sagt landsväg och kollade in deras järnvägar osv, haha. Fickparkering som inte riktigt blev i en liten ficka som Tobbe(läraren) hade velat, utan jag hittade en stor fin luftig en. Men den passade mig perfekt och den blev bra så alla blev vi nöjda. 
Har även fått testa på att tvärnita i 50km/h och 30km/h, det var fräsigt vill jag lova! Hela bilen skakade inklusive mina ben xD haha. Fick även en av passagerarna att bli åksjuk.. näe men det var inte jag, han var lite känslig för snabba inbromsningar bara, stackarn..Men det gick bra, så även där alla nöjda (Y) perfekt.
Sedan när jag kom hem var klockan cirkus halv fem och då hade jag inte ätit sen klockan elva så min lilla mage skrek typ MAAAT! Efter att jag fått  mig det våldgästade jag Erico (: Alltid lika trevligt måste jag allt säga, haha. 
Jag skrev honom ett litet brev som han la ner i sin packning inför växjö som han ska läsa när han flyttat ifrån lilla mig och alla andra här hemma. BAJS på att han ska flytta säger jag bara! :( 
Vi snackade lite allmänt skit och sen åkte vi massa bil, köpte bland annat chips på staaaatoil (: eller jag köpte chips, guh mina stackars blodkärl x) haha. 
Ännu senare kom lilla sara till oss och då blev det soffmys med snack, vilket behövdes. 

Men nu som sagt sitter jag här i min säng, med pyjamasen på och ska snart sova. Gör jag inte det lär jag ju somna imorgon när jag kör, och då blir nog inte läraren glader på mig. Så ska försöka att inte göra den tabben!

Ha det tippptopp!
 
over and out
/ f. 



stop waiting, start living. Forget about the past because it's never coming back! 
- neverstore - 

Kommentera

Publiceras ej