tredje augusti.

1kommentarer

Har ni någonsin känt att det skulle vara skönt att bara få fly ifrån verkligheten ibland? Bara för ett tag få försvinna och slippa vara. Kanske sätta sig på ett plan till ett land där ingen känner igen dig och du bara kan vara. Eller åka någonstans där du bara kan vara dig själv hela tiden, slippa tänka på allt som är hemma, bara då komma bort. 
Jag tror alla behöver få fly ifrån sin egna verklighet ibland, få byta lite miljö, träffa nya människor och bara vara. Det är nyttigt för då tar du vara på det du har här hemma mycket mer sen när man kommer tillbaka. För ibland kan man få nog utav allt som bara är hela tiden. Man måste bryta mönstret lite ibland, det är bra med lite omväxling. 
Det är i alla fall något jag tror. 
________
Åter till min verklighet.
Måste säga att gårdagen eller rättare sagt kvällen var otroligt lyckad. Får tacka Ingrid och Anna för en trevlig fest =)
Det är så härligt att umgås med människor som man inte kan göra annat än skratta med, och igår skrattades det mycket. 
Kunde inte varit mycket bättre än vad det var, så det är tipptopp! 

Idag är jag otroligt seg sitter fortfarande i mjukiskläder.. haha. Ska snart gå in i duschen och sådär tror jag, för jag måste ta mig tiden att träffa Sara som åker till Cypern imorgon =) Hoppas du får en toppen resa sötnos med mycket sol och bad.
Måste och tillägga att världen är bra jäkla liten ibland, eller vad säger du sara ? ;)

Nehe ni nu ska jag duscha, sen blir det en promenad med min finfina sara =) 
Ha det tipptopp!

over and out
/f.


Louise, måste bara säga att jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft dig, du är så sjukt bra på alla sätt. (bara så du vet .) 

1 kommentarer

Louise

09 Aug 2008 16:45

och vad skulle jag gjort utan dig? <3

Kommentera

Publiceras ej