andra augusti.

0kommentarer

Det är heeeeelt sjukt vad tiden går snabbt.. jag vet att jag säger likadant varje gång en ny månad kommer men detta är ju något extremt.... jag menar om bara sjutton jäkla dagar börjar skolan =/ uusch..
Men men innan det ska man hinna med en del till :) Bland annat ett besök i vilshärad vilket jag längtar väldigt mycket efter. Ska bli så skoj att får några dagar tillsammans med bästabästa Louise :)

Igår var det först Öland(Byrum) hela dagen med Mamma, Pappa och Morfar vilket var riktigt mys :) Det blev till att ligga å stenarna och sola all day long.,( eller jag låg visserligen på den lilla strand som finns nedanför dem men iaf,) Det sägs i alla fall att det var sista fina dagen på länge så den tog vi riktigt tillvara på. 
Sen på kvällen efter mycket om och men satte sig Sara och jag oss på våra cyklar och trampade ut till kaffetorpet på Oknö. Där hade nämligen Henke och Tobias 20 års fest vilket var trevligt.  Kvällen blev rätt lugn och sådär trevlig, spenderades till mestadels liggande på en äng för att leta efter lilla karlavagnen  med Dea och Mårten(ibland, han kom och gick lite). Vi hittade massa andra stjärnbilder men den jäklen ville inte komma fram, ackove på den. Sen blev det samtalande om allt mellan himmel och jord, vilket var väldigt trevligt.
Fick också träffa Laris och Lejla vilket var hur länge sen som helst sist, så det var riiiiktigt skoj :) 
Kvällen slutade med cykeltur till saras farmos stuga med sara och andreas stålberg för att lämna cyklarna för att sedan åka med Eriiiico och manne hem :) Efter det blev det en pratstund hemma hos erico vilket alltid är lika trevligt, även om jag inte var så väldigt social och nästan somnade, haha. Jag kommer i alla fall sakna den pojken något enormt när han flyttar.. :(  Kom väl hem runt halv fyra någongång.. och vaknade typ nyss x) 

Ikväll blir det fest hos Ingrid vilket ska bli himla trevligt :) 
Söndag vet jag inte riktigt, kanske dra ihop en tjejkväll med klassens tjejer ? :) 

ne nu ska jag äta ngt för magen kurrar x) 
ha det tipptopp.

over and out.
/ f. 

Måste bara tillägga här att det regnar ute just nu, vilket är en perfekt ursäkt för att få sitta inne och glo film hela dagen :D
Jag gillar faktiskt regn, tycker det är rätt mysigt ^^ (nu vet ni det, onödig infortmation maybe? ) 







(??????????????????????????) 

Kommentera

Publiceras ej