tolfte augusti

0kommentarer

det är inte lätt när det är svårt, vilket är så otroligt sant!
_

Igår var det sista after beachen med det sjukt bra bandet du&jag sjungandes och spelandes! Det blev tjoande, hoppande och sjungande för hela slanten, underbart som alltid. 
Träffade mängder med roliga och bra människor, vilket alltid gillas (: 
Sorgligt dock eftersom att detta riktigt markerar att sommaren verkligen snart är över.. en veckas frihet kvar..suck. haha. (deppigt värre)
Men inga tårar över det nu, för helgen har varit greeaaat! Den börjades i Halmstad hos min bästabästa Louise och avslutades dansandes på Öland med många roliga och bra människor (:
.. 
Det bästa med idag är att min favorit Sara har kommit hem till lilla mönsterås igen efter en veckas utlandsvistelse =D! 
...


jag lyckas då alltid, eller kanske mer lyckas alltid att inte lyckas (?) typ. 








näe nu ska jag sova, körskola imorgon (HAHA) kommer gå rakt åt skogen men jag ska nog klara mig (; 
godnatt!

over and out .

Kommentera

Publiceras ej