sjunde augusti

0kommentarer

Hellaau på dig bloggen :)
Just nu sitter jag nere på familjens Brermanders nedervåning och tittar på röran som jag och Louise har ställt till med..
Fast det ska tilläggas att vi har varit riktigt händiga och duktiga! Det är nämligen så att vi igår var på IKEA och köpte Louise ett nytt skrivbord, eller Ann, jag, Hanna och Louise var där. Så nu idag har Louise och jag BYGGT IHOP det ! Kan ni tänka er? Är riktigt stolt över att vi fick ihop de där lustiga (men snygga) benen. Det är alltså inga vanliga små ben på hennes skrivbord utan de funkar typ som förvaringsmojs också så de är liksom dubbla med bräder mellan, om ni fattar? Kanske låter lite lustigt men det är himla snyggt. Skivan är i glas och på står det KÄRLEK på all världens språk :) Mycket fint.

Annars har har jag det tipptopp här i Vilshärad, som vanligt. Har gjort både det ena och det andra. Igår var vi ju då på IKEA och sedan var vi ute på KRÄM på kvällen,  vilket var grymt skoj men varmt och svettigt x) DANS blev det massor av, har även fått testa på hur det är att shotta lakritsshott (läs turkiskpeppar vilket är  = STARKT men gott) haha, det var en riktigt rolig kväll :) Det slutade med nattmacka och juice sen hopp i säng runt halv fem tiden.. vilket innebar att vi sov väldigt gott och länge.. så idag har varit en riktig slappardag med lite fototagning på stranden här nere i vilshärad + nu då byggande ^^
Nu väntas tacos och filmtittande.
Ska sluta skriva nu för Louise vill testa sitt nya skrivbord :D

Ha det tipptopp :)
Over and out
/ f.


the kooks - she moves in her own way

Kommentera

Publiceras ej