20/8 onsdaaaag

0kommentarer


Hejochhå!
Nu ska det allt bli ett inlägg, haha. Jag har försökt skriva i snart två dagar nu men det har bara inte gått. Eller rättare sagt jag har börjat skriva men så händer alltid något som gör att jag slutar mitt i och går i från datorn x) Men nu så !

Idag är jag otroligt trött, gick och la mig direkt när jag kom hem ifrån skolan, klockan var väl då cirkus kvart över fyra och vaknade av att mamma kom in vid tjugo i sex, haha. MEN jag är fortfarande lika trött O_o 
Men jag gick upp och följde med min mamma till affären och handlade och när vi kom hem stekte jag kebab till oss och så åt vi det med pitabröd, MUMS! Mamma är nämligen lite småsjuk idag så då var jag lite extra snäll, har även hängt upp tvätten (vuxenpoäng till mig ^^huhu) Sen har vi även slappat i soffan och kollat på götakanal 2, otroligt skönt när man är slappis!
Jag hoppas att det är tröttheten som gör att jag känner mig hängig, för jag ska INTE bli sjuk! Det är en sak som är säker. 

Skolan är igång på riktigt, efter endas två dagar. Känns absolut inte som man haft något sommarlov kan jag lova, men det är skoj och härligt att vara tillbaka på något sätt. Lektionerna är långa men det är riktigt roliga ämnen så det spelar ingen roll (:
Kompisar + bra lärare + roliga lektioner = inte illa alls du!

nehe nu ska jag nog gå och sova tror jag, för jag är trötttrötttrött. 
ha det tipptopp!

over and out. 
/f. 







vet du vem jag tänker på innan jag somnar och när jag vaknar? (:

Kommentera

Publiceras ej