lördag

0kommentarer

hejhejhallå.
Kom hem ifrån brännbollsfest i Ramshult för inte så länge sen. Det var riktigt trevligt, kändes som en evighet sen man träffade alla (: Mysigt med traditioner och familjer och vänner som man känt hela livet.
 Ellen och jag blev då lagledare, haha. Skulle välja lag men vi tyckte det var så jobbigt om någon skulle bli sist vald så vi tog till den kända versionen 1, 2,1,2,1,2 osv. . Mitt lag var då lag1 och Ellens lag2. Haha, spännande match med mycket spring och skjut och kast och jag vet inte allt. Och kan ju då stolt säga att mitt lag vann, med 121 poäng mot ellens lag som hade 110, men det var en jämn och rolig match iaf! (: 
Sen blev det massa prat + att vi stod och velade om vi skulle hoppa i poolen eller inte. Jag var väldigt misstänksam mot det eftersom det var getingar precis överallt x) Jag är en sån mes, jag vet! Men sen blev det kyligt så då skyllde vi på det ^^
Sen blev det lite gungning på en rolig gunga, var dock lite rädd att grenen i trädet inte skulle hålla, men den höll :D haha! 
Efter det blev det mat + slagsmål med getingar och flugor och efter det blidde det filmprat och annat skoj och efterrätt (: MUMS på den! 
Sen spelade jag, ellen, louise lite brännboll mot "små"killarna Zacke, Jonas och två till jag inte kan komma på namnet på :O Men killarna är faktiskt inte så små längre, men eftersom att jag är äldre så kommer de alltid vara små för mig, haha. Men det var muy skoj fast vi blev så trötta så vi fick gå och vila sen x) 
Efter lite annat smått sådär så packade mamma, pappa och jag in oss i bilen och åkte hem till lillebror som var hemma på grund av körtelfeber.  
Så nu sitter jag här framför datorn och skriver i bloggen. Har nyssens målat naglarna i en mörk-lila färg som jag nu har insett att den fick mina naglar att se väldigt små ut, vilket gör att fingrarna liknar korvar x) HAHA.

Näe, jag ska nog ta mig en promenad till statoil tror jag och köpa kort till mobilen, eller så ska jag duscha, hmm..
Blir kanske duschen och sen sängen för jag är skittrött om man får uttrycka sig så, men det är sant. 

Huajhej, ni får ha det finfint :)

over and out
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej