fjortonde

1kommentarer

Hejsanhoppsan!
Idag är det Torsdag, vilket innebär en aning ångest, för nu är det bara fredag + helg + måndag kvar innan skrället drar igång igen. Plus det att man nu ska satsa helhjärtat på att få till det där körkortet! Visst inte vill jag stressa men insåg också att det skulle vara jäkligt bekvämt att ha det. Så nu blir det teoripluggande för hela slanten!
Jag har kört idag med och det gick riktigt riktigt riktigt bra! (Y) Wiho! Men jag är faktiskt lite stolt, löjligt men sant, men det gick superbra! Förutom ett litet litet motorstop..men jag menar vem får inte det någon gång?

Jag  drabbades av total lycka för några minuter sedan när min pappa helt plötsligt hittade svenska lantchips i skåpet, haha. Men sen insåg jag också när jag tryckt in halva påsen i munnen (inte riktigt halva kanske, men ni fattar) att jag en dag kommer vakna upp som en stor fettboll! De senaste dagarna har jag ätit kladdkaka med tove, chips med erico och sara + nu chips + ja massor, och sen resten av sommaren ska vi inte ens snacka om. Visst jag menar inte att jag är fet eller något,vet att jag lider av mindre undervikt eller ngt.. men tänker mer på hur det ser ut inuti min stackars kropp.. O_o typ blodkärlen, totalt tillproppade :O urk på burk hahah. 
Det ska ju också då tilläggas att jag nästan inte tränat på hela sommaren :o skäms på mig, jag vet! Men jag ska bättra mig nästa vecka, börja mitt nya liv.  Jag vet jag har sagt samma sak 100 gånger men nu jäklar måste jag!
Kanske om jag orkar, blir det pilates ikväll framför dvd:n ^^ 
Jag håller på att förvandlas till en degklump, helt klart. Jag måste rycka upp mig och kavla ut mig eller ngt sånt, haha. 

musik är för jäkla bra, vet ni det?


nehe nu ska jag nog försöka invadera mina garderober och slänga ut allt jag inte använder och försöka få in de klädesplagg som ligger utslängda över hela rummet. Huh, det blir en kraftansträngning vill jag lova, men med lite musik och ork ska det nog allt gå!

ha det tipptopp!

over and out.
/ f. 

1 kommentarer

Ellen

14 Aug 2008 18:40

snyggt värre du :)



brännboll på lördag alltså? ; )

Kommentera

Publiceras ej