tråktråktråk tisdag.

0kommentarer

Hellaau. 
Idag är det tisdag, som vanligtvis brukar vara en av mina favoritdagar (för dansen, inte i skolan) men icke idag. För jag måste stå över dansen för att plugga =/  Har ett äckligt läxprov i italienskan imorgon och jag skulle inte säga att jag har koll på läget, snarare tvärt om. Så det blir till att traggla italienska all night long. Kanske kan få min granne att åka inlines eller så kan mamma och jag köra lite pilates, haha. Så jag inte säckar ihop totalt. 
Helgen har varit rätt så brao iaf :) 
I fredags blev det föreställning med Carl Einar Häcknér i parkskolans aula. Han bjöd på en riktig show med massor av gapskratt. Jag fick till och med vara "blomsterflicka" och gå upp på scen och krama om honom ;) Det ni, haha.
Lördagen blev till att hjälpa till lite hemma inför att mamma&pappa skulle ha lite vänner hemma på kvällen. Sen var det också matildus 18 årsdag så det blev till att gå ner med paket och invadera släktkalaset. 
Senare på kvällen blev det matlagning hemma hos tove med henne och lina. Det blev chicken mcnuggets och pommeeees =D + lite singstar på det . Efter allt det var vi så trötta så vi satte igång jönssonligan på mallorca, men alla tre satt och halvsov, haha. Sen kom också manne, ted och erico på ett litet besök. Efter det tackade jag för mig och gick den långa vägen över gatan hem ;D Där väntade disk och möbelflyttning, och snäll som jag är hjälpte jag till trots att jag var trött ^^ 
I söndags så kom morfar på ett litet besök efter det så blev det kroppkakor hemma hos farmor :) Efter det var jag duktig och pluggade inför nationella som var igår. kvällen slutade sovandes på soffan framför parlamentet..

Igår var det en kortdag, först np på morgonen, gick väl rätt så bra. Efter det en håltimma + en lektion. Sen åkte jag hem och lagade mat och halvsov på soffan till min käre granne tove kom hem och då bjöd jag på fika :) Efter det blev det krocketturnering i hennes trädgård med en Wilson som satt och undrade vad det var vi höll på med xP Tove vann den matchen kan jag bara säga, de där "hålen" man ska igenom gillade inte riktigt mig.. haaha.
Sen var vi duktiga och pluggade i en timma sen drog vi på oss inlinesen för första åkturen i år. Det var riktigt härligt! 

Så ja, nu blev det ett långt jobbigt inlägg igen. Men det får ni ta ^^ haha.
Nu ska jag kanske läsa lite om Kanada, eller ska man gå på lunch.. aja sånt man märker. 
Ha det fiiint!

over and out
/f. 

Kommentera

Publiceras ej