torsdag

0kommentarer

Hejsan hoppsan :) 
Idag är en rätt bra dag, jag slutade efter första lektionen det vill säga 09.40 :D Sen är det också bara en dag kvar i skolan och det är sköntsköntskönt. Jag får inte glömma att min favorittove fyller hela 17 år idag, ett stort GRATTIS till henne :) Ska faktiskt gå in dit ikväll och gratta henne lite :) 
Huaja, det jobbiga är att jag sitter med matten, har matteprov i sannolikhetslära och statistik imorgon och har jag pluggat? -svar nej! Jag vet inte vad det är med mig :O Jag brukar ALLTID plugga noga på matten! Men jag har helt enkelt inte orkat, så detta prov kommer nog gå åt skogen. Som tur är har jag HEEELA långa dagen på mig att plugga.. förutom ett avbrott då jag ska tillbaka till skolan och gå på möte med kulturgruppen ^^ Det är lite smått kaos inför kulturveckan som är nästa vecka... ackove. 
Det var nog allt jag hade att säga för idag, som ni kan se så pallade jag inte att fixa designen så jag tog en av de vanliga ^^ jag har gått och blivit otroooliigt lat :O ackove på det också. 
Nehe sidu, nu ska jag sticka ner huvudet i matteboken och bli pluggis! (0_o) 

ha det tjusigt!

over and ouuut!
/f. 






Kommentera

Publiceras ej