Söndag

0kommentarer

Hej och hå!
Nu är det Söndag och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med min helg. I fredags var det som sagt hippietema i skolan, haha Robert var lätt bäst utklädd! Sen på kvällen var det nattvolleyboll med samma tema. Så laget "Happy hippies" träffades hemma hos Sara runt halv tio där vi gjorde oss i ordning. Det blev FÄRG,GLITTER,VOLYM och ja mycket mer, haha. Om vi säger såhär så var vi lätt det snyggaste laget :) ! Laget bestod av Mig, Sara, Danne, JossanR, JossanU, Alma, Tove, Lina och Julia :)  Kvällen gick väl kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss (spelmässigt) men vi hade i alla fall grymt skoj och det är väl ändå det viktigaste ? 
Sen igår (lördag) så var det tjejkväll inne hos tove för att hon har fyllt år. Kvällen bestod av prat,mat,tårta,singstar och hopp :D haha, det var riktigt skoj med andra ord, en lyckad kväll!
Och idag hade jag inte tänkt göra någonting ska väl ut och motionera med mamma sen eller om det blir pilates ikväll kanske. Veckan som kommer är i alla fall rätt lugn, tisdag och onsdag är trafikdagar då ska vi få lära oss hur man byter däck, hahah! Det kommer ju sluta lagom bra xP Sen är det studiedag på torsdag, så jag ska inte klaga ;) 

nehe ni, här sitter jag och slösar bort mitt liv. Det finns väl bra mycket bättre saker att göra än att sitta här och glo ^^ Ska nog gå ut och sätta mig hos mamma och pappa och försöka få lite färg i ansiktet.  

ha det så braaaaaaaao och hoppas er helg har varit lika bra som min :D
over and ouuuut
/f. 

Kommentera

Publiceras ej