onsdag och min lärare är en pissråtta.

1kommentarer

Hellu.
Onsdagen är snart över vilket är skönt eftersom det betyder att det snart är helg. Två skoldagar kvar och torsdagar är så bra för det betyder bara två lektioner. Fast imorgon blir det sångmojs inför skolavslutningen och om jag hinner också möte med kulturgruppen .  
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva.. kände mest att jag behövde uppdatera mig lite. 
Jag har börjat köra med körskolan och det går faktiskt väldigt bra :D (tänkte trycka in lite skryt iaf ^^)
huhu. borde nog sova egentigen.. men jag var så trött igår så jag sov rätt mycket + sovmorgon idag så jag är inte sådär jättetrött, bläk på det. För är man uppe sen och går upp tidigt så är man seg typ hela dagen, inte skoj det inte :P 
Meeeeeeeeeeeeeeeeeen, nog med det.
Måste säga att jag har en lärare som är en riktig pissråtta! Aldrig skulle jag kunna skälla ut någon, men honom vill jag bara ge en riktig utskällning! Det är inte rättvist att förstöra för andra, för det är ju precis det han gör. Han har förstört ett av mina favooritämnen, jag har tappat motivationen helt och hållet. Vad är mening med att lägga ner flera timmar på en uppsats när man veet att man ALDRIG kommer att få sen den igen? GAAH! Jag kan inte låta bli, förlåt. Men jag tycker verkligen inte om honom.. som ni kanske märker. Det hjälper inte att bara be om ursäkt hela tiden, man måste ju leva upp till det man säger att man ska göra, eller hur ? Näe, palla lägga ner energi på att vara sur på honom, han är inte värd det. 

Dansen är iaf riktigt rolig nu, skitskoj koreografi + att vi gör en diagonal där man tar sats och sen hoppa så högt man kan och det är skoj ^^ haha. dancedancedancedance som sagt. 

nehe ni, nu borde jag kanske sova? 
tror det.
men ha det fiiint.

over and ouuut
/f. 

ursäkta det röriga inlägget men som sagt visste jag inte vad jag skulle skriva så det blev gott&blandat ;D

1 kommentarer

Anonym

25 Apr 2008 14:48

skrik åt honom!! annars fattar han ju aldrig, visa lite mod frida!

Kommentera

Publiceras ej