lördag/natt

0kommentarer

Ja, egentligen är det väl söndag morgon snart.. hrmhrm, jag måste bättra mig jag vet. Sena nätter är inte bra! Helgen har i alla fall flugit förbi men skoj har den varit :) 
Igår kväll var det en riktig tjejkväll hos matilda. Det var det "gamla" gänget som träffades, Matilda, Emmy,Jag, Sara, Ellen och Antonia och jag måste verkligen säga att det var en av de bästa kvällarna på länge :) Massa prat, spel, skratt och god mat! Och som Sara skrev i sin blogg, det märks verkligen inte att vi har varit ifrån varandra så mycket och länge som vi egentligen har varit. Det är på också ett sätt rätt skönt för det visar verkligen att det är en fin djupt rotad vänskap vi har. Vi upplevde tiden tillsammans då man växer upp ifrån barn och börjar sin väg mot vuxenlivet, vi hade många roliga och bra stunder men också dåliga tillsammans. Det är sånt man växer av och det har vi gjort, tillsammans. Uh, jag tycker så mycket om er allihopa! Och jag tror vi alla är eniga om att vi måste ha fler sånna här kvällar, oftare ! :) 
Sen ikväll har det varit den traditionella revykvällen med familjen Rydhage och i år också familjen Holm/Pettersson :) Håller också med jossan om det hon skrev om revyn, den var inte den bästa men väldigt bra i alla fall :) Efter det blev det massa mat,  efterrätt och också sjukt mycket skratt och spel här hemma :D Det blev en lyckad kväll !

Så min helg har hittills varit väldigt bra, imorgon blir det kanske kalmar en snabbis sen träffa tove och se hennes nya tuffa mobil och efter det P L U G G :P jäkla piss skola, men snart är det sommar snart är det sommar ! :) 

nehe nu är klockan otroligt mycket men jag är inte trött för jag har ätit så mkt i kväll så jag kan inte sova xD haha. men ska ge det ett försök iaf :) 

sov så gott ^^

over and out
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej