Lördag

2kommentarer

Hej på dig bloggen. 
Idag är det lördag och klockan börjar närma sig fyra. Om cirka en timma så kommer vårt hus att invaderas utav släkten Andersson, det blir med andra ord helt enkelt smockfullt här. Det ska faktiskt bli riktigt skoj, inte ofta man har kusinerna och alla farbröder och fastern på besök :) + alla kusinbarnen ( - Elias och Dan för dem ligger i influensa =/. ). Det blir lite frågesport "vad kan ni egentligen om Stefan" ^^ haha. Sen mängder med mat och efterrätt! Mamma hade räknat fel i recepten så det blir tre chokladtårtor (istället för två) + två pajer (istället för en) + mina brownies xD Jag ska med andra ord feta mig riktigt ordentligt idag, härligt ^^haha. 
Det kommer det förhoppnigsvis bli en riktigt lyckad kväll med mycket skratt och skoj! 

men men, jag uppdaterar kanske lite senare eller så blir det imorgon^^
Ha det finnemang :D 

Over and out
/f. 



"don't worry, be happy" 

2 kommentarer

Emmy

20 Apr 2008 16:08

ÅH VAD GOTT, nu blev jag typ sjukt sugen på paj - fast matpaj liksom. ÅH. :)

Malin

20 Apr 2008 17:35

Ååh vad du är bra frida, :) !

Kommentera

Publiceras ej