knasigt.

0kommentarer

Hej nu är det kvällen. 
Här sitter jag och halvtjuter, haha, är man patetisk eller? 
Näe, tjuter gör jag väl inte riktigt men lite ledsen i ögat är jag allt. Kan inte bli annat när man sitter och kollar igenom gamla bilder och hittar massor med bilder på sötekatten, :'( då blir jag ledsen i ögat. För allt jag vill är att ta upp henne i knät och gosa in mig i hennes päls och bara glömma allt en stund. Men det går ju tyvärr inte, men jag hade hemskt gärna velat. 
Det har ändå gått tre år i November, 18 November 2005 och nu är det ju som sagt 2008. Tiden går sjukt snabbt när man har något man kan tänka tillbaka på. Det är lite läskigt faktiskt, att tiden går så snabbt. 
huaja, det är mycket man saknar och tiden går fortfortfort. Snart sitter man där på ålderdomshemmet och tänker tillbaka på ungdomens ljusa dagar, haha ^^ Det säger bara vipps så är man där, det gäller att ta vara på det man har just nu för snart kan det vara borta. Usch, vad hemskt jag är egentligen. Jag ber om ursäkt men det är en sån kväll i kväll. Dumma bilder säger jag bara. 

Nehe, nu ska jag inte deppa mer :) 
ha det fint. 
over and out 
/f. 

200712-5
titta bara så fin hon var. 

Kommentera

Publiceras ej