hellåå

0kommentarer

Ännu ett sent inlägg. Klockan är 23.20, och jag sitter vaken. Har haft studiedag idag och det blev ju självklart en sovmoorgon som gör att jag inte kan sova nu ^^ Men jag får skylla mig själv som sagt.  Tycker dock att vi borde fått ledigt imorgon också, schyst att tvinga oss till skolan för en dag kunde den inte gått som typ en klämdag eller ngt :P? aja, men sånt är som sagt livet på en pinne.

huaja, denna veckan har iaf gått väldigt snabbt, vilket är mycket skönt. Två trafikdagar där vi bland annat fick leka brandmän som var riktigt skoj! Släckte bränder och räddade folk ur bilar, där snackar vi adrenalinkick! Sen har vi lärt oss hur man byter däck och också räknat vilda djur ^^ Mycket lärorikt! 
I onsdags kväll så var jag, eric, mackan, sara, lotta, kalle hemma hos Daniel och lagade tacos och spelade buzz :) Måste ju säga att lotta och jag vann rätt överlägset på musikbuzzet med "bobert" och "albert" xD haha, med andra ord så var det en riktigt trevlig kväll!
Idag så kidnappade jag, erico, mackan och sara, Tove eftersom att hon fyllde år för ett tag sen. Vi satte på henne en ögonbindel och körde in till Kalmar för att äta på Zorbas :) Haha, jag säger då det att inte Tove fick hjärtinfarkt xD näe, tur var väl det! Ännu en mycket trevlig kväll denna vecka :) 
Imorgon blir det nog bowling tror jag eftersom att det inte blev någon pizzakväll, men det tar vi en annan gång :)
Lördag, då blir det släktkalas vilket innebär att jag kommer slitas sönder av alla mina tusentals kusinbarn, men det kan ju också vara rätt skoj xP haha. kommer med andra ord ha träningsvärk på söndag! 
Det var en snabb sammanfattning av denna vecka. 

Jag har problem med kommentarerna, jag kan inte svara på dem och jag kan inte heller skriva några :O Spec safari tror jag att jag ska skylla på :P men tänkte bara så att ni vet !

nehe ni nu ska jag kanske sova, eller vi får väl se. 
ha det fiiint!
over and out
/f. 




Kommentera

Publiceras ej