fy faen .

1kommentarer

Just nu surrar en mängd olika tankar inuti mitt huvud.. en liten oskyldig flicka på tio år, hur kan någon vilja göra någon så liten illa? Eller jag kan inte förstå hur någon vill göra någon illa.. jag kan inte heller förstå hur någon som gör något sånt tänker, om man ens tänker, det borde man ju inte göra. fy faen. Hon var bara tio år!  Är man så patetisktidiotisktdumihuvudet att man ger sig på ett barn när man är en vuxen människa eller att man överhuvudtaget ger sig på någon ... Näe, jag kan bara inte fatta och tur är väl det kanske, för sånthär ska man inte förstå sig på. Tyvärr finns det sjuka människor som gör sånna här saker.. det är hemskthemskthemskt..
kan inte komma på något sätt att få ner hur jag känner men jag tror faktiskt att alla är överens om att det är sjukt och sorgligt. 
han förstörde inte bara ett liv utan också hela hennes familj och hennes vänner.. 

r.i.p 

1 kommentarer

Emmy

16 Apr 2008 19:40

Jag håller helt med dig. Samtidigt är det lite irriterande med alla som lägger upp bilder och sånt på henne överallt (det är en annan femma att skriva), för familjens del menar jag. Kan inte vara så kul att massa random people lägger upp bilder på henne så att de blir påminda hela tiden. Eller vad tror du? :)

Kommentera

Publiceras ej